ARAGONiT ŞİFA TAŞI

AragoniteBu taşlar duygusal bedenin dengelenmesi ve şifalanması için güçlü yardımcılardır. Geçmişte duygusal izlerle ilgili borç alarak tutunduğunuz gerilimlerde ve yorucu olaylarda dingin merkezi korumanıza destek olabilir. Bu güzel ve eşşiz kristal kümeleri ile meditasyon yaparak bu yaşamınızda unuttuğunuz olayları ve geçmiş yaşam deneyimlerinizi görerek iç gözünüzü açabilirsiniz. Eski acıların deneyimleri canlanırken bazı hatıralar yeniden oluşabilir. Ancak bu tür birikimler vücuttan ve aurik alandan temizlendiğinde, Aragonite Yıldız Kümeleri, ruhun gelişimi için faydalı bilgileri kurtararak, kişinin ruhsal tarihinin arşivini gezebileceği keşfi, gerçek bir maceraya dönüştürür. Bu taşlar kişinin enerji alanı ya da onu engelleyen başka birinin alanıyla olan dengesizliğin bilinçli farkındalığına yardımcı olabilir. Kristal işçiler için vucudu düzenlemede güçlü tanı araçlarıdırlar. Bir Aragonite Yıldız Kümesini takmak kişinin duygusal güç ve güven bir duygusunun gelişmesine, başkaları için şefkat ve derinlerden aşkın fışkırdığı bir “yıldız insana” dönüşmeye imkan verir. Bu kristaller için özellikle kendinizin veya başkalarının şifa çalışmaları söz konusu olduğunda, sık sık (haftada bir) temizleme (akan su ile veya adaçayı dumanında) önerilir. Onlar acı ve korkuyu bırakmak ve dünyaya daha çok sevgiyi getirmek için harika araçlardır. Aragonit hoş bir sıcak hissi verir. Bu taş titreşimi yükseltir. Problemlerin çözümünü daha kolay hale getirmeye izin vererek tüm açılardan probleme bakabilmenizi sağlar. Kristaller ailesinde az bilinmesine rağmen dünyamızda bizlere hediye sayılabilir.

 

Ruhsal :

Aragonite Yıldız kümeleri aurik alanı aktive ederek çakra ve meridyenleri temizlemeyi kolaylaştırır. Onlar yüksek amaçları keşfetmenizde birer yardımcı olabilirler. Bir’in enerjisinin kelimeler, sanat ya da başka  iletişim kanalları ile ifade edilmesine teşvik ederler.

 

Duygusal :

Aragonite Yıldız, duygusal gelişim ve kendi kendini şifalandırma çalışmalarında yardımcı olur. Kişinin kalbi ile merkezli bir sakinlik bulmasına yardım ederler. Onlar eski yaraların egodaki birikimlerini ya da duygusal dramlara bağlılığı serbest bırakmaya yardım ederler. Aragonite Yıldızları evrenin birincil gücüyle farkındalığa ve sadece gerçekten aşk duygusu ile hizalanmayı anlamamıza yardım ederler.

 

Olumlamalar : 

Duygusal bedenimi şifalandırırken kendi içimde denge ve uyum yaratıyorum.

 

Çakralar :

Özellikle Sakral ve üçüncü göz olmak üzere hepsi.

 

Faydaları : Saç dökülmesi, deri ve ateşlenmeler. Ağrı, omurga, kalsiyum eksikliği, kırık kemikler, seyirmeler ve kekelemeler.

 

Fiziksel Özellikleri : Kalsiyum Karbonat olan taşın kimyasal formülü CaCO3 ‘tür. %40’ı Kalsiyum, %12’si karbon, %48’i oksijenden oluşur. Temiz kristal aragonit prizmalardan oluşur. Radyoaktif değildir. Kalsitin çoklu bir formudur. Yani aynı özellikler gösteren farklı yüzeyleri vardır. Yapısı, köşelerinde birer oksijen atomu bulunan bir üçgenin ve merkezindeki karbon atomu şeklindedir. Sertlik derecesi 3,5-4 civarıdır. Renkleri şeffaf beyaz ve diğer renkler olabilir.

 

whiteBeyaz Aragonit Kümesi : Aragonit sessiz bilgeliğin titreşimini taşır. Anın ve arzulanan geniş farkındalığın oluşmasına izin vererek gürültünün dinmesini sağlar. Kızgınlığı azaltır ve stresten kurtarır.

64 thoughts on “ARAGONiT ŞİFA TAŞI

  1. Merhaba, Aragonit’in etkisini arttırmak için Kuvarz ile kullanıldığını duydum. Geçerliği var mıdır ?

    sevgiler dilerim.

  2. Her düşüncenin frekansı farklıdır. Bu yüzden her çakra başka bir düşünce veya duygu türünün blokajını üstünde biriktirebilir. Her çakra kendine has özelliktedir. Bu onun enerji frekansından değil aynı zamanda orada bulunan organlar ve görevleri açısından da değerlendirilmelidir. Çakralara uygun taşlar uzun yıllar deneme yanılma yöntemi ile keşfedilmiştir. Atomik yapısı açısından o noktadaki enerjiyi yükselterek blokajı topraklamak taştan taşa değişir. Eğer uygun taşın yanına bir kristal koyacak iseniz o bölgede birbirine bağlı iki taş ve güçlü bir alan elde edersiniz. Her ne kadar koyduğunuz taş buraya uygun değilse de ana taş ile etkileşime girecektir. Ben bahsettiğiniz bu durumun tüm taşlar için gözetilmesi gerektiğine inanıyorum. Aragonit ise diğer taşlar kadar özel bir yere sahiptir. Diğerlerinden güçlü zayıf değildir. Ama siz bir blokajın sebebini buldu iseniz ve bunu tek taş ile çözemiyorsanız iki taş deneyebilirsiniz. Ya da bir enerji ile çakra dengeleyebilirsiniz. Umarım sorunuza karışık olmasına rağmen bir cevap verebilmişimdir. Sevgiler.

  3. Merhaba.Aragonite taşı omurga ve diskleri iyileştirir deniyor.Bu faydayı nasıl sağlayabilirim.Sırt bölgesine koyarak mı boyunda taşıyarak mı.Bana yardımcı olursanız sevinirim.Teşekkür ederim.İyi günler

  4. Merhaba. Aragonit bir topraklanma taşıdır. Enerjiyi topraklamak ve merkezlemek için sık sık kullanabiliriz. Basitçe, kök çakrayı stabilize ettiği ve yeryüzüne bağlantımızı uzattığı anlamına gelir. Yani evrenden bedenimize ulaşan yaşam enerjisi tepe çakramızdan geçerek omurgamız üzerinde yol aldıktan sonra kök çakramızdan yere akar. Bu akış için kök çakranın enerji alanını yere kadar uzatır. En basitinden üzerinizde taşımanız biriktirdiğiniz yüklerin toprağa akmasını sağlar. Böylece belinizin kendini onarması için ona yeterli çakra alanı enerjisi sağlarsınız. Disk kayması doktor tedavisi gerektiriyor. Ve bu tedaviyi aragonit ile destekleyebilirsiniz. Sırtınıza da koymanızı tavsiye ederim. Varolan blokajları açılmaya zorlayacaktır. Sevgiler

  5. İlginize çok teşekkür ederim.Beni çok mutlu ettiniz.Bel fıtığı için de tedavi edici özelliği varmıdır.Ameliyatlık bir fıtığım yok.Diskin yapısı bozulmuş.Bana tedavimde yardımcı olabilir mi.saygılarımla.

  6. Elbette olur. Tabi ki sizin onu doktor tedavisinin önüne almamanız kaydı ile. Her zaman söylediğimiz gibi doktor tedavisi önceliklidir. Fakat günümüzde doktorlar kabul etmese de bu tip arızaların biraz da duygusal travmalardan oluştuğunu söylersem çok yanlış konuşmamış olurum. Yoksa neden bir taşın duyguları temizleme özelliği onca insanı cezbetmiş olsun ki. Örneğin fıtık “Kopmuş, uyumu bozulmuş ilişkiler. Gerilme, zora gelme, sorumluluklar, yanlış yaratıcı ifade” ve disk kayması “Hayat tarafından hiç desteklenmediğini sanma. Kararsızlık” tanımları ile pek çok şifa kitabında yer alır. Bunları uydurmadım. Size hastalık yakıştırma ve belli bir doktrini kabul ettirme çabam da olamaz. Fakat bu taş eğer siz ona dikkatinizi verirseniz, duygularınızı oldukça büyüterek bilinç seviyesinde onları değerlendirebileceğiniz bir alana getiriyor. Yapmanız gereken onu arızanın olduğu bölgeye koyup “Bu arızadan almam gereken ders nedir” ya da “onu yaratacak ne yaptım” gibi sade bir anlayışa sahip sorular sormaktır. Dinleyin onu, yardımcı olacaktır. Sevgiler.

  7. Slm.Aragonitin yeni farkına varmış biri olarak bir süre araştırma yaptıktan sonra almaya karar vedim.Fakat aklıma takılan kırmızı ve beyaz aragonit arasında fark var mı. Kırmızının sadece strese iyi geldiği beyazın ise stres haricinde şifa olarakta kullanıldığını söylüyorlar. Siz hangisini tavsiye edersiniz. Aragoniti boynumuzda başka taşlarla birlikte taşıyabilirmiyiz. Özellikle uyumlu veya uyumsuz olduğu bir taş var mıdır. Şimdiden tşk eder saygılarımı sunarım….

  8. Aragonitin iki türü var genel olarak. Renk farklılıklarının haricinde kristal kümeleri veya kayaç halinde bulunan tür. Beyaz veya gri renkli olanları Türkiye’de bolca çıkıyor. Ancak ben sadece kümelenmiş halde olan türünü kullanıyorum. Dolayısı ile diğeri için tecrübem yok ve tavsiye etmiyorum diyemem. En yakın zamanda bende bir tane edineceğim. Kümelenmiş aragonitten ise oldukça memnunum. Her türlü taş ile taşınabilir. Ben özellikle çokça taşın bir arada olmaması gerektiğine inananlardan değilim. Bir zarar görmedim bu güne kadar. Şifaya gelince, taş bir araçtır. Şifalanmak isteyen şifa arıyor ise çamurda şifadır rüzgar ve suda. Sevgiler.

  9. Merhaba ben bir trafık kazası sonucu omuriliğim kırıldı ve sinirler darbe aldığı için bacaklarımdaki hissiyatı kaybettim ve beraberinde bi takım rahatsızlıklarda getirdi sinirlerde kopuk yok ancak kök hücre çalışmalarının sonuç vermesini bekliyorum aragonit taşının bana nasıl bir katkısı yardımı olabilir teşekkürler

  10. Fizyolojik rahatsızlığınızın doktorlar tarafından takip edilmesi gerekmekte. Bu konuda başka bir tedavi biçimi önermek için uzman değilim. Aragonit düşüncemizi bize yansıtan bir taş olduğundan olumlu ya da olumsuz duygu düşünceleri farkedebiliriz. Yeterli enerjimiz olmadığında aşamadığımız fikirlerimizi farketmemizi sağlar. O daha çok kişisel gelişim odaklı bir taştır. Hayatın içinde yaşadığımız sorunları ne derece kabul edebilirsek o kadar gelişimimiz artar. Sizin farkındalığınızı yükseltecek bir taştır. Belki de sağlığınızla doğrudan bağlantılı olmasa da dolaylı yollardan faydası bu şekilde olacaktır. Acil şifalar diliyorum. Sevgiler.

  11. Merhaba. Aragonit taşı hakkında bende yeni bilgi sahibi oluyorum. İnternette bazı sitelerde bu taşa uyumlama yapıldığından bahsediyor. Uyumlama yapılmadan da bu taşı kullanmamız mümkün müdür? Taşın arındırma işlemini reiki ile de yapabilirmiyiz?

  12. Uyumlama yapılmadan da verimli kullanılabilir. Önemli olan onun yansıttıklarını algılayabilmektir. Reiki ile temizleyebilirsiniz. Saksıya koyarak ya da akan suya tutarak da topraklanabilir. sevgiler

  13. Merhaba. Bende Aragonit taşı hakkında yeni bilgi sahibi oluyorum. Acaba nerde bulabilirim? Sizin bana tavsiye edebileceğiniz bir yer veya bir internet sitesi var mı? Teşekkürler…

  14. Merhaba. Ben taşlarımı genellikle Nişantaşından alıyorum ama Aragonit şu an bildiğim kadarı ile orada yok. Sevgi Ersoy hanımın sitesinden (www.aragonitmucizesi.com) adresi alıp Beşiktaştaki Vakfına gidebilirsiniz. Ya da Kadıköy Akmar pasajında meşhur taşçı Sedat bey var. Birde şu sıralar Etiler Akmerkezde zemin çarşı dükkanlarında olduğunu biliyorum. Sevgiler.

  15. Teşekkür ederim…Birde Bağdat Caddesinde Sedat beyin abisinin dükkanı var. Boynerin hemen solunda. Orayıda yeni keşfettim…

  16. Merhaba , ben de aragoniti araştırdım ve bir tane de satın aldım. Ama nasıl uyumlamam gerektiğini bilmiyorum.Reiki ile nasıl uyumlandığı konusunda da bir bilgim yok. Kullanmadan önce ne yapmam gerektiği konusunda yardımcı olursanız sevinirim. Bir de aldığım taş kolye ucu şeklinde ama doğal formlu. Bunu boynuma gümüş zincirle mi yoksa deri ip ile mi takmalıyım?Faydasını görmek için sürekli mi takmam gerekiyor?Ya da gün içinde ne kadar takmalıyım? Taşı aldığım yerde açık mavi renkli,aragonitten olduğu söylenen bilezikler de vardı.Ben sadece sizin yukarıdaki fotoğraflar da olan renkleri görmüştüm.Mavi aragonit var mı? Teşekkürler!

  17. Merhaba, uyumlamadan kastettiğiniz taşı programlamak ise; oldukça çeşitli yöntemler var ancak en basiti onları ellerinizin arasına alıp düşüncelerinizi açıkça ifade etmek ve onların bunu onayladığını içsel olarak hissetmek. İlle de reiki şart değil yani. Kolye ipinin şekli de çok önemli değil. Ancak ben taşın tene değmesi taraftarıyım. Bu sadece ben böyle sevdiğim içindir. Üzerinizde taşımak da aynı etkiyi yapıyor. Pek çok defa cebimde ya da bileğimde takarak taşıyorum. Örneğin kristal taşlardan çok güzel tespihler yada bileklikler yapılabilir. Eminönünde satılıyor. İstediğiniz kadar takabilirsiniz. Akşam bir saksı içinde toprağa koyarsanız negatif bir birikim var ise toprağa akıtacaklardır. Ya da sabah akan suya tutarsınız. Mavi aragonite gelince, ben resimde görmekten ötesine geçemedim. Bunların boyalı olup olmadığı konusunda dikkatli olmalısınız. Tanıdığınız bir taşçıdan satın almalısınız. Son olarak unutmayın aragonitler geçmiş zaman şifalandırıcılarıdırlar. Geçmişiniz ile ilgili soruları rahatça danışabilirsiniz. Sevgiler

  18. Merhaba,ben aldığım aragonitle kendi yarattığım dostlukla fayda görüyorum.Bu arada hediye vermek için bir kaç aragonit daha aldım. Anneme hediye ettiğim o başarıyla kullanırken, ihtiyaç duyan babama verilmiş ve taş onda kalmış, ona gönderdiğimi de annem edinecekmiş. Bilmeden taşın ruhuna aykırı mı oldu bu, taşın faydası azalır mı?

  19. İhtiyaç, sahibini daima bulur. Kimsenin şifası azalmayacaktır, emin olun. Svg

  20. Merhaba. Size aragonitle ilgili danışmak istediğim 1 sorum var. Ben aragoniti sarkaç gibi sallandırarak şifada kullanıyorum. Ancak taşı şifa dışındaki zamanlarda da vücudumda taşımam gerekiyor mu? Eğer gerekmiyorsa 1 köşeye koyduğum taşı şifa öncesi arındırmalı mıyım? Üzerimde taşıdığım taşı boynumdan çıkartıp direk şifada kullanabilir miyim herhangi bir arındırma işlemi yapmadan? Birde taşın şifa gücü kütlesinin büyüklüğüyle orantılı mıdır?

  21. Size şifa olması açısından taşımanızda fayda var. Ben genellikle toprakta bırakıyorum. Ve istediğim zaman alıp kullanıyorum. Kristal bizim düşünebileceğimizden daha farklı bir şifa uyguluyor. İki kişinin şifası için gereken anlayışı birbirine karıştırmıyor. Her iki sorunuz içinde söyle düşünüyorum; ben taşı hemen akan suya tutarım ve kullanırım. Son olarak şunu söyleyebilirim, küçük taşlar büyük işler başarır. sevgiler.

  22. Tekrar merhaba. Aklıma takılan birkaç soru daha var size danışmak istediğim. Turuncu fas aragonitinde zaman içinde beyazlaşma olurmu kristallerinde (yada bana mı öyle geliyor) Taş ebadında büyüme yada küçülme olur mu? İnternetteki bazı yazılarda şifa yapılırken taşta kırılma ve kopmalardan bahsedenler var deneyimlerinde.

  23. Taşta beyazlaşma olmaması lazım. Sahtesinin olduğunu ve çok mükemmel boyandıklarını duymuştum. Ayrıca kümelenmiş halde bulunan aragoniterde kırılma çok normaldir. Çok fazla dokunuyoruz ve birbirini tutan bağların gevşemelerine sebeb oluyoruz. Taşın gözle büyümesine şahit olmadım, bu konuda bilgim malesef yok. Fakat kristaller canlı varlıklardır. Oniki samallı DNA taşıyan yegane varlıklar olarak çok uzun zaman aralıklarında büyüme gösterirler. Belki de binlerce yılı bulabilir bir taşın büyümesi. Böyle hemen büyümesini görecek bir deneyim yaşamadım açıkçası. svg

  24. Teşekkür ederek başlamak istiyorum ben 2 yıldır taşı tanıyor taşıyorum 1 yıl önce taş üzerimdeyken ikiye ayrıdığını fark ettim şimdi yarısını üzeride bulunduruyorum etkisini kaybetmediğini hissediyorum birde sizden bunu duymak istiyorum çalışmalarınızda başarılar.

  25. Merhaba. Taşın etkisini yitirmediğini söylüyorsunuz. Demek ki gerekli hassasiyeti kazanmışsınız… Böyle bir aşamaya geldiğiniz için sizi kutlamaktan başka bir seçeneğim yok. Sevgiler.

  26. Merhaba, Kayınvalidem için Aragonit taşı aldık (yukarıdaki renkte ve kristal kümeleri şeklinde olan). Kendisi şu anda kemoterapi tedavisi görüyor. Taşı karnına koyduğunda kasıklarında soğukluk yayıldığını hissettiğini söylüyor. Taşın şifa gösterdiğini nasıl anlayabiliriz? Yani tedavi etkilerini nasıl gözlemleriz? nasıl anlarız? Teşekkürler,

  27. Aragonit taşının kemoterapiye ihtiyaç duyan bir hastada tedaviyi sırtlayan bir konumda olmasını düşünemeyiz. Tıbbi tedaviyi sadece doktorunuz izleyebilir. Hastanız taşı kullanıyorsa farkındalığının ya da duygusal reaksiyonlarının artışını gözlemleyebilir. Aragonit sorunların yüzeye çıkmasına yardımcı olabilir. Ancak oldukça sabırlı ve izleyici olmalısınız. Bu tip bir alternatif yöntemi denemeye cesareti olduğu için hastanızı kutluyorum. Pozitif olma gayreti taşın yapacaklarını zaten yapacaktır. svg

  28. Merhaba bu taşa nasıl ulaşabilirim. Sahte mi değil mi nasıl ayırt edebilirim? :S sorularımı cevaplarsanız çok sevinirim.

  29. Eğer İstanbul’da iseniz, Eminönü-Tahtakale civarında birden fazla doğaltaş satan dükkanlar mevcut, hepsinde aragonit var&Sevinç

  30. Merhaba taşı yeni duydum ve birkaç sorum var lütfen bilgilendirirseniz çok sevinirim. Taşı tüm burçlar kullanabilir mi ben oğlak ve kardeşim kova burcu. Ben taşı derslerimde daha verimli olmak ve daha başarılı olmak için kullanmak istiyorum taşı aldıgımda üzerimde mi taşımalıyım ve nasıl bir olumlama yapmalıyım. Kardeşim içinse iş açıklığı için almak istiyorum o da üzerinde mi taşımalı ve taşa nasıl olumlama yapmalı kullanmadan önce. Cevap yazarsanız çok sevinirim. İyi akşamlar…

  31. Tüm taşları herkes kullanabilir. Taşlara taleplerinizi iletebilirsiniz ancak onların cevabı bu isteklerinizin gerçekleşmesi için neye ihtiyacınız olduğu yönünde olacaktır. Bu sizin farkındalık seviyenize bağlıdır. Sorunları ve çözüm yollarını algılamak bize düşer. Taşların görevi size neyin eksik ya da fazla olduğu yönünde rehberlik etmektir. Aragonit için olumlama; “duygusal bedenimi şifalandırırken kendi içimde denge ve uyum yaratıyorum.”

  32. Sorularıma zaman ayırıp cevaplandırdıgınız için çok teşekkür ederim. İyi çalışmalar.

  33. Merhaba, detaylı okuyamasam da zevk aldığım bir yazı yazılmış. Neden diyeceksiniz? Çünkü insanın tecrübe etmediği şeyler hakkında böyle onlarca soru sorması öyle önemli bir gelişme ki (bugün sevgi böceği olma günümdeyim sanırım). Bazı şeyleri istatistiki değerlendirmelere tabi tutmadan önce samimi olarak o durumun ya da her ne ise içine girilmelidir. Aragonit faydalıdır ya da değildir ama şifa tamamen kişiye özeldir. Siz de deneyin ama olmadı yalanmış demeyin. Zihninizin sorularına cevap arayabilirsiniz onu bu işin içinde tutabilirsiniz. Ama sevgiyi kalbinizde aramalısınız. Sevgiyi parmağınızla işaret edemezsiniz tıpkı bu yazıda yapılamadığı gibi. O yüzden bu yazı kendi içinde doğru kabul edilebilir matematiksel olarak. Ancak kalbe ulaşılıp ulaşılamadığı sizin görüşünüz olmalıdır. sevgi ile kalın.

  34. Merhaba, benim size sorum olacak 1,5 sene önce kaza geçirdim. Belim kırılması sonucu, omurilik hasarı oldu ve belime platin takıldı şu an belden aşağımda çat pat his var doktor sinirler kendini topladıkça eskisi gibi olacan diyor. Bu taş sinir sisteminde yardımcı olur mu iyileşmeme ve nasıl kullanacam. Platin taşa zarar vermez değil mi… Platinim titanyum içeriyor…..

  35. Fiziksel rahatsızlıklarınız için gerekli tedavi doktor kontrolünde yapılmalıdır. Taşın ya da enerjilerin bedensel rahatsızlıkları iyileştirmesi beklenmemelidir. Ancak rahatsızlığın kaynağını oluşturan düşünce sistemine erişmek ve sizi bu duruma iten nedenleri bulmak için isterseniz alternatif (taş vb) yöntemlerle çalışabilirsiniz. Farkındalığınız yeni boyut kazanacak kendinizle ilgili çok şey öğreneceksiniz. Nasıl yapıldığı ile ilgili blogda çeşitli yazılardan yararlanabilirsiniz. Yine de bunu yapmak sizin yönteminizdir. Notlara bağlı kalmayın. svg

  36. Aragonit bütün çakralar üzerinde etkili midir? Genel olarak üzerimizde taşımak bu çakraları açmaya yeter mi? Yoksa çakralar üzerinde özel uygulamalar mı yapmalıyız? Teşekkürler.

  37. Aragonit ve tüm değerli taşlar insanların farkındalığını belli ölçülerde etkilerler. Bu yüzden pek çok şifacı etkili şifa yapmak için kristaller kullanır. Taşlar bilginiz ne seviyede ise sizin yaptığınız programa uyarlar. Az ya da hiç bilginiz yoksa sizin farkındalığınızı arttırırlar ki bu çakralarınızı sizin tedavi etmenizdir, uzman bir şifacı iseniz yine çakrayı onarırlar. Ama neştere yön veren doktor yine sizsinizdir.

  38. Merhaba, ben aragonit taşını uyku düzenlemesi için aldım, ama ne yapmam gerekiyor, nasıl kullanmalıyım ? Şimdiden teşekkürler..

  39. Öncelikle doktora görünün. Taşı yanınızda taşıyın. Yattıktan sonra da yanınızda olabilir. Farkındalığınızı ona yöneltmelisiniz. svg

  40. Merhabalar, 3 yıl kadar önce geçirdiğim psikolojik bir rahatsızlıkta tedavi olurken üstümde ve elimde sürekli olarak ametis taşıyordum ve beni rahatlattığını deneyimledim kısa bir süre önce aragonit ile karşılaştım enerjisini hissediyorum bana iyi geldiğinin farkındayım. Sanki ametist bendeki olumsuz enerjiyi alıyordu bu da güçlü bir enerji veriyor. Ametist ve aragoniti beraber evimde ve üzerimde taşıyabilir miyim, bununla ilgili dikkat etmem gereken ya da yapmam gereken bir şey var mıdır, zaman ayırdığınız ve bilgilerinizi paylaştığınız için teşekkürler.

  41. Merhaba
    Aragonit ile yeni tanıştım.ve şifasından çok memnunum .Benim sorum haşimoto troidi rahatsızlığı için kullanabileceğim bir şifa veya taş var mı?
    Teşekkür ederim

  42. Troid için Akuamarin, Kehribar, Lapis, Safir taşıyabilirsiniz. svg

  43. Merhabalar erdinç bey, ben taşı yeni aldım daha kullanmadım toprakta duruyor takacağım zaman sirke ile silmemi söylediler. Benim saçlarımda problem var ve iyi geldiğini duydum bir de kemik ağrısı çekiyorum inşaallah önce şifa Allahtan bunlar da vesile tabi ki kullanmak istiyorum iyi geleceğine inanıyorum. Peki bu taşı sürekli boynumda mı taşımalıyım nasıl kullanmam gerektiği ile ilgili bilgilendirir misiniz. Çok teşekkür ederim şimdiden.

  44. Merhaba, yanınızda bulundurmanız yeterli. Boynunuzda taşımak zorunda değilsiniz. Sirke ile silinebilir. Ama ben böyle yapmazdım. Toprağa gece koyarsanız daha iyi olur ya da akan suya tutarak topraklayabilirsiniz. Bir an önce iyileşmiş olmanızı diliyorum… svg

  45. Çok teşekkür ederim bilgilendirdiniz. Siz de saç dökülmesine iyi geldiğini söylüyorsunuz değil mi. Bir de bir şey daha soracağım başkasının ellememesi gerektiğini söylediler ellediklerı zaman topraga koymalıymışım. Bir de bu taşı kullanım şekilleri var mı mesela yapılınca daha iyi etki eden. Şimdiden çok teşekkür ederim.

  46. Saç dökülmesi ile ilgili bir tecrübem olmadı yanlış yönlendirmek istemem. Herkesin farklı beklentileri ya da duydukları olabilir. Genel olarak şifanıza katkıda bulunur. Biri dokunursa içiniz rahat edene kadar toprakta bırakabilirsiniz. svg

  47. Merhaba erdinç bey.. Benim 3 yıla yakındır aragonit tasım var.. Sarkaç olarak şifa yapmayı sevgi hanımdan öğrenmiştim… Onu sarkaç olarak kullanduğumda aklımdan bir hareket geçiriyorum ve taş aynısını yapıyor.. Bunu anlamak istiyorum.. Yardım ederseniz sevinirim…. Taş aklımı nasıl okuyor bu ne demek?

  48. Sarkaç konusunda bilgim az olduğu için bu sorunuzu önce kendi içinize, bulamıyorsanız öğrendiğiniz kişiye yöneltmeniz yerinde olur. svg

  49. ZEYNEP HANIM SARKAÇ DEDİĞİNİZ NASIL UYGULANIYOR BİLGİ VEREBİLİR MİSİNİZ EĞER ERDİNÇ BEYİN DE MÜSADESİ OLURSA.

  50. Merhabalar aragonitim kırılma ya da parçalanma olmadan gitgide küçülüyor fikrinizi paylaşırsanız sevinirim

  51. İlk defa sizden duyuyorum. İnternette inceledim ama net bir veri bulamadım. Sadece kalsiyum bazlı minerallerin zamanla eriyebileceği söylenmiş. Tenle temasta tuzun tesiri ile erime yapabilir gibi düşünüyorum ancak benim aragonitimde olmadı.

    Ek olarak; aragonitin PH’ı 8’in üzerinde olan sularda çözünebileceğini buldum. Ancak kalsit ve karbonat bileşiği oluşturdukları için burada birleşiğin kalitesi de önemli bu yüzden bir aragonit PH 7,5 civarında da çözünebilir görünüyor. Sıcaklık ve tuz miktarı bu süreçte çok etkili. Örneğini deniz suyu bile aragonit için güvenlidir.

    svg

  52. Erdinç bey merhabalar…… bende argonit taşına dağlarda yeni denk geldim. İlgimi çekti numune alıp internette araştırdım bunun devamı olduğundan dolayı bu taşı maddi bakımından nasıl değerlendirebilirim bir fikiriniz varsa yardımcı olursanız sevinirim..tşk ederim…………

  53. Ben reynaud hastasıyım. Tam olarak bir tedavisi yok aragonit taşının faydası olur mu?

  54. Kristaller değerli arkadaşlardır. Neden denemiyorsunuz?

  55. Ruhsar, ben argonit aldım çakra kontrol yapıyorum her defasında yanlış çıkıyor? Ağrım olan yerime tutuyorum fayda etmiyor? Reikiye uyumlandı oysa taşım ama hiç bir faaliyet göstermedi kandırıldık mı yoksa anlam veremedim aydınlatırsanız sevinirim.. sevgilerimle

  56. Merhaba bu taşların hepsini kullanmak istiyorum. Bir arada kullanabilir miyim. Ya da ne sekilde kullanmalıyım. Bilgi verirseniz sevinirim.

  57. Taşları bir arada kullanabilirsiniz. Tek tek ya da bir arada kullanılması ile ilgili çok soru geliyor. Eğer çiçekleriniz bir yeri seviyorsa hepsini oraya yerleştirebilirsiniz. Taşlar da aynıdır. Taşların üzerinizde sağladıkları faydayı görmek istiyorsanız başlangıçta tek tek kullanmak nasıl işlediklerini görmek açısından faydalıdır. Kristal grubu ise tarafınızdan programlanabildikleri için zaten rica ettiğiniz görevleri yaparlar. Bu yönden karıştırmazsınız.

  58. Evrendeki tüm herşey Reiki ve benzeri enerjilere uyumlanabilir.

  59. Merhaba büyük bir kütle aragonit taşı buldum evde görünen bir yere koydum ne gibi fayda sağlar teşekkür ederim.

Bir Cevap Yazın

