Reiki Nedir?

Reiki şifa ve ruhsal çalışmalara dayanan binlerce yıllık ve enerji aktarımı ile şifa vermeye dayalı bir tekniktir. Batıya yayılmaya başladığında “Evrensel Yaşam Enerjisi ” olarak tercüme edilmiştir.

Ancak ezoterik olarak “yüce kaynağın bilincini taşıyan, ruhsal amaçla çalışan yaşam gücü enerjisi “açıklaması anlamını daha iyi ortaya koyar.

Yani; Reiki bir Ruhsal Şifa Tekniğidir.

Kaynağının Tibet olduğu sanılan Reiki, 19.YY.da Japon Budisti olan Dr. Mikao Usui tarafından yeniden ortaya çıkarılmış ve bir şifa tekniği halinde sunulmuştur.

Reiki, bedende meydana gelen enerji dengesizliklerini ve negatif enerji blokajlarını çözebilmek için yetersiz veya eksik kalan kendi enerji bedenimizi dengeleyip, tamamlayarak ve temelde bilinç değişikliği gerçekleştirerek ruhsal, dolayısıyla da fiziksel iyileşme sürecini başlatmamız yolunu açar.

Reiki fiziksel, zihinsel, duygusal sorunların tümünde kullanılabilir.

Reiki bir din değildir ve hiçbir inanca bağlı tutulmaz.

Japonya, Amerika ve Avrupa’nın bazı bölgelerinde Reiki klinikleri bulunmaktadır. Reiki Türkiye’de de son yıllarda yaygın bir şekilde kullanılmaktadır.

2 thoughts on “Reiki Nedir?

  1. Merhaba,
    Sayfanızı Reiki ile ilgili bilgiler ararken buldum, ve çok beğendim. Vakit buldukça paylaştığınız yazılarınıza göz gezdireceğim.
    Ben de Reiki ögrenmek istiyorum. Yurt dışında yaşıyorum ve bulunduğum yerde bir kaç tane Reiki üstadı buldum. Ancak yazın Türkiye’ye geliyorum ve orada bu iş için daha çok vakit ayırabileceğime inadığım için ilk dersimi orada almayı planlıyorum. İstanbul’da Reiki Turk.com sayfasının yerleri var, oradan randevu almayı düşünüyorum.
    Ama deneyimli biri olarak önerebileceğiniz kişiler var mı bununla ilgili? Cevabınız için şimdiden teşekkürler.

  2. Biz Reiki ile Bilgi Paylaşım derneğinde tanıştık. (http://www.bilgipaylasim.org/haftalik.html) Eğitim programlarına bakarak çeşitli konularda kendinizi geliştirebilirsiniz. Benim güvendiğim, eğitimleri özenerek seçen bir kuruluştur. Sizin bir başlangıç yapmanız için çok yeterlidir. svg

Bir Cevap Yazın

