ŞİMDİ ANININ GÜCÜ İÇİN EFT ÇALIŞMASI

Daima yapacak bir şeyiniz varsa bu bir beklenti demektir. Beklenti ise şimdi de değildir. O gelecektedir. Aydınlanmayı özleyebilirsiniz ama bu düşünce ileride bir yerdedir. Şunu iddia edebilirsiniz. “Aydınlanma tam şu anda şimdi burada!” O halde şimdide kalıyorsunuz ve hiçbir şey yapmadan duruyorsunuz demektir. Hiçbirşeysizlik hali bir oluştur. Onu sıkça yaparsanız meditasyon olur. İzleyici olursanız hayatın gözlemcisi, aydınlanmışsınız demektir. Geriye sadece değişim kalır. O şimdi olur sonra olur, ilgilenmezsiniz. Ve yine söyle demiş olmalısınız. “Şimdi ya da sonra önemli değil. Ölmek üzereyim biraz zamanım kaldı yaşım 100 ve birazdan almaya gelecekler. Aydınlanmadım ama önemli değil. Sadece şimdi vardır.

Şimdide kalamamak pek çok eksik yaratımın da sorumlusudur. Bilinçli yaratımı engellemek istiyorsanız geçmiş ve gelecek arasında gidip gelirsiniz. Yaratımınız netleşemeden sakat bir şekilde sona erebilir. Bilinçaltı çalışmaları yapan birçok kişi bundan yakınmaktadır. Bu şey neden çalışmıyor! Çünkü şimdinin eş zamanlılığında değilsiniz.

Şimdi anından nasıl fark etmeden uzaklaştığınızı aşağıdaki örneklerle basitçe açıklamaya çalıştım.

—Yanınızdan biri geçerken söyle düşündünüz; “Ne kadar güzel bir elbisesi var.”

Geçmişteki bir yargınıza referans verdiniz. Güzellik anlayışınız önceki yargılarınıza bağlı fikirler öbeğidir. Benliğinizi şimdi ve burada olana doğru çekiniz.

—Yapılacak bir işiniz aklınıza geldi, “Bunu yarın sabah yapayım.”

Gelecekteki bir duruma referans veriyorsunuz. Bu kararı şimdi anında kalarak verip vermediğinizden emin olunuz.

—Hafta sonu çağırıldığınız davette giyeceğiz kıyafeti düşünürken, farkında olmadan tanışacağınız insanları ve ortamın nasıl olacağını tahmin etmeye çalışmaya başladınız.

Şimdi anının farkında değilsiniz. Lütfen şimdiye doğru bir hamle yapınız. Fizik zamanın dışındasınız.

—Bir an geçtiğimiz yaz yaptığınız tatil aklınıza geldi ve hemen resimlerinizin bulunduğu albümü raftan alıp incelemeye başladınız.

İşte yine geçmiştesiniz.

—Mağazaların önünden geçiyorsunuz ve dikkatiniz camın ardındaki eşyalara kaydı.

Bedeninizin farkında kalmaya çalışın. Eğer yapamıyorsanız nefesinize odaklanın.

İşte zorlayıcı bir test; arkadaşınızla bir konu hakkında tartışırken eskiden yaşadığı ilişki üzerine odaklandığını ve başından geçen üzücü olayları aktarmayı başladığını fark ettiniz. Ona iştirak ederek siz de başınızdan geçen benzer olaylarla örnekler verdiniz.

Acı bedeninizin sizi ele geçirmesine ancak dikkatinizi konuştuğunuz konudan bedeninize alarak kurtulabilirsiniz. Unutmayın ne kadar egzersiz yaparsanız o kadar çok şimdi anına demirlersiniz. Maalesef pek çok kişi konu bittiğinde dahi bunun geçmişe mi geleceğe mi ait olduğunu değerlendirmemektedir.

Tüm bu örneklerin ışığı altında şimdide kalabilmeyi deneyimleyebilmeniz için bir EFT protokolü yazdım. Elbette bu EFT vuruşlarını uyguladıktan sonra şimdide sabit kalabilmek oldukça iddialı olurdu. Ancak aşağıdaki EFT çalışmamızın amacı bu değil. İyimser bir bakış açısından, onu en azından bir kaç gün yapmayı hatırlayacak olanlarınızın tesadüfen de olsa şimdi anını deneyimlemelerini hedefliyor, ümid ediyorum. Geriye zaten fazla bir şey kalmıyor. Şimdi anını tekrar yakalayabilmek için onun peşine düşmüş buluyorsunuz kendinizi. Birinin değil de bir an’ın sıkı takipçisi olup çıkıveriyorsunuz. Bu EFT protokolünün içeriğini bir gün tam anlamıyla ifade eden insanlar görmek ümidiyle.

Sevgiler.

Not: Soru işaretleri sizin o protokollerin anlamını sorgulamanız için yerleştirilmiştir. Lütfen sorun ve kısa bir an bekleyin. Sonra diğer protokole geçin.

 

KONU: ŞİMDİ’NİN GÜCÜ

(Takip eden ifadeleri karate kesme noktasına vurarak 3 defa tekrar ediniz)

Şimdide kalamaya çalışmama fakat halen bunu ayırt etme gücüne erişemememe rağmen, ben kendimi derinden ve tamamen seviyor ve kabul ediyorum…

 

TUR #1: Olumsuz Hatırlatma İfadesi

(Aşağıdaki ifadeyi kaşla başlayıp başın üstünde biten aralıktaki noktalara vuruş yapın)

Şimdiyi ayırt etme gücüne erişemiyorum

TUR #2: Olumlu İfadeler

KAŞ: Şimdi?

GÖZÜN DIŞ YANI: Geçmişimi kendi isteğime göre mi yaratıyorum?

GÖZÜN AŞAĞISI: Tüm olanları istediğim şekilde mi algılıyorum?

BURNUN ALTI: Geçmişimi ben olandan ayırt etmeyi seçiyorum

ÇENENİN ORTASI: Şimdi, ben kimliğimi de kapsar

KÖPRÜCÜK KEMİĞİ ALTI: Şimdiyi hissetmeme engel ve geçmişe takılı kalmama sebep olan tıkanıklıkları salıveriyorum

KOLTUK ALTI: Geçmişe bağlı bir ben kimliği yaratmayı terk ediyorum

BAŞIN TEPESİ: Şimdide kalma yeteneğime güvenirim

Reklamlar

5 thoughts on “ŞİMDİ ANININ GÜCÜ İÇİN EFT ÇALIŞMASI

  1. EFT yi yeni keşfediyorum ve internette birkaç video izledim. Yukarda olumsuz ve olumlu ifadelere vururken, olumsuzları yaptıktan hemen sonra olumlulara mı başlıyoruz? İzlediğim videolar farklıydı birbirlerinden, kimisi sadece olumsuz ifadelere vuruştan sonra bitiyordu, kimisi olumluları ardından kullanıyordu, kimisi gözlerle sağa sola bakış, arada mırıldanma gibi diğer aşamaları da veriyordu. Benim sizin yazınızdan anladığım, karate noktasına vurarak 3 kez olumlama cümlesi, ardından olumsuz vurgular ve en son olumlu vurgular yapılmalı degil mi?

  2. Değişik şekillerde vuruşlar yapılabilir. Doğru noktalara yapılması önemli tabi. Gary Craig’in dökümanlarının Türkçeleri internette mevcut.
    İncelerseniz spot noktası-olumlama cümleleri-parmaklar-9 gamut proceduru-olumlama cümleleri olduğunu görürsünüz.Vakit ayırırsanız bu sıra yeterlidir. Olumlu ya da olumsuz olmaları işe yaramasını engellemez.

  3. HARİKASINIZ:))ben de terapistlik yapıyorum bu gün farkettim ve ışık oldunuz teşekkürler:))

  4. Geçmişimi kendi isteğime göremiyor yaratıyorum yerine, geleceğim mi denecek acaba yanlış yazılmış olabilir mi?

  5. Yanlış olabilir:) ama öyle bile olsa size geçmiş ve geleceği anımsatması yeterli. O doğru çalışır daima.

Bir Cevap Yazın

Aşağıya bilgilerinizi girin veya oturum açmak için bir simgeye tıklayın:

WordPress.com Logosu

WordPress.com hesabınızı kullanarak yorum yapıyorsunuz. Çıkış  Yap / Değiştir )

Twitter resmi

Twitter hesabınızı kullanarak yorum yapıyorsunuz. Çıkış  Yap / Değiştir )

Facebook fotoğrafı

Facebook hesabınızı kullanarak yorum yapıyorsunuz. Çıkış  Yap / Değiştir )

Google+ fotoğrafı

Google+ hesabınızı kullanarak yorum yapıyorsunuz. Çıkış  Yap / Değiştir )

Connecting to %s