TİTREŞİMİ ARTTIRMAK – YENİ YIL ENDİŞELERİNİ EFT İLE YOK ETMEK

Zaman zaman Titreşimi Arttırmak adını verdiğim, içine saf sevgiyi koyabilmeyi hayal etmemi kolaylaştıran EFT protokolleri yazıyorum. İşte onlardan biri. Basitçe bir kaç defa çalışınız. Hepimiz bilinçaltımızdaki kirliliğin ya farkındayız ya da değiliz. Bu protollerin içine  frekansınızın yükselmesine katkıda bulunması için olumlu dileklerimi koyuyorum. Sevgilerimle.

Not: Karate kesme noktası yerine Spot noktasını kullanabilirsiniz. Olumsuz ifadelerden sonra 9 adet gamut noktasını mutlaka uygulayınız. Duygularınıza yoğunlaşınız. Gerekirse baştan başlayarak çalışınız.

(Takip eden ifadeleri karate kesme noktasına vurarak 3 defa tekrar ediniz)

“Yeni yıla girerken endişeli hissetmeme rağmen kendimi derinden ve tamamen seviyor ve kabul ediyorum… Yeni yılın getireceğini düşündüğüm belirsizliklerin içimde yarattığı korkuya rağmen kendimi güvende ve şimdide hissetmeye açığım.”

TUR #1: Olumsuz Hatırlatma İfadeleri

KAŞ: Yeni yılın kıyametin ve sefilliğin yılı olacağına inanıyorum

GÖZÜN DIŞ YANI: Pek çok felaket ve hastalık sonunda beni bulacak

GÖZÜN AŞAĞISI: Yeni yılın belirsizliği endişe hissetmeme sebep oluyor

BURNUN ALTI: Önümüzdeki yıl böyle yıldırıcı geçecek ise sorunlardan kurtulmak zor olacak

ÇENENİN ORTASI: Bana geçmiş yılların daha güvenli olduğu söylenmişti

KÖPRÜCÜK KEMİĞİ ALTI: Geleceğimin belirsiz olmasından duyduğum endişeyi serbest bırakmaya direniyorum

KOLTUK ALTI: Bu dar görüşten kurtulmaya olan direnişimi kıramıyorum

BAŞIN TEPESİ: Olumsuzlukların sürekliliği hayatımı yaşanabilirlikten çıkarıyor

TUR #2: Olumlu İfadeler

KAŞ: Korku ve endişelerimin yerine insani özelliklerimin aşk ve şefkât olduğu bilgisine açık hissetmeyi seçiyorum

GÖZÜN DIŞ YANI: Elbette gelen yeni yılın güvenli olduğunu hissedebilirim

GÖZÜN AŞAĞISI: Zaman algımı bozan inançlarımı gevşetmeyi ve zamansızlığı güvenli hissetmeyi seçiyorum

BURNUN ALTI: Rehberlerimin, bilgeliğimin ve aşkın gelip kalp kapımdan içeri süzülmesine açığım

ÇENENİN ORTASI: Aşk birinin o kapıdan girmesine eşlik etmek değil midir?

KÖPRÜCÜK KEMİĞİ ALTI: Geleceğimin güvenli olduğunu bilmek iyi hissettiriyor

KOLTUK ALTI: Hastalık, sefillik ve güvensizlik hislerini bedenimden serbest bırakırken, altında yıkandığım saf sevginin ışığında güvende hissetmeyi seçiyorum

BAŞIN TEPESİ: Ben olanın, sevgi ve adaletin ifadesi olduğunu fark ettiğim için şükürler olsun.

0 thoughts on “TİTREŞİMİ ARTTIRMAK – YENİ YIL ENDİŞELERİNİ EFT İLE YOK ETMEK

  1. Çekim yasası bu kadar mı güzel işler:)) İki gün önce sayfanıza uğrayıp yeni yeni keşfettigim EFT ile ilgili yazılarınızı şöyle bir okumuştum. Yukardakı yazınız o kadar güzel zamanda geldi ki, teşekkürler paylaşımınız için..
    Yeni yılın sizlere ve tüm insanlığa barış ve mutluluk getirmesi dileklerimle:) Sevgiler..

Bir Yanıt Bırakın

