UNUTULMA KORKUSUNU EFT iLE YENMEK

Bu protokollerde sadece olumsuz hatırlatma ifadeleri var. Aslında ana tema Ben egosu. Bunun üzerine gidebilirseniz vuruşlar esnasında akmaya devam eden düşünceler için de kendi ifadelerinizi yaratmış olursunuz. Pek çok kişi öldükten sonra da yakınlarının sağlıklarının iyi olması ya da geleceklerini garanti altına almak ile ilgili düşüncelere sahiptirler. Bu bir tür trajedidir. Bize belirlenmiş koşulları sonsuza dek başkaları ya da kendi adımıza mükemmel halde tutamayız. Ölüm geldiğinde tüm soruların geçerliliklerini yitireceği aşikârdır. Zihin, gelecek illüzyonuna saplanıp kalmış bu kişilerin şimdi algısı yaratmasına asla müsade etmez. Pek çok yaşam gelecek kaygısı üzerine kurulmuştur ve mum alevine benzer; küçük bir rüzgarın söndürmeye yeteceği…

(Takip eden ifadeleri karate kesme noktasına vurarak 3 defa tekrar ediniz)

“Unutulmaktan korkmama rağmen kendimi derinden ve tamamen seviyor ve kabul ediyorum. Unutulamaz biri olduğumu düşünüyorum. Unutulmak düşüncesini reddetmeme rağmen her şeyle bir olan bütünümü kabul ediyorum.”

 

Olumsuz Hatırlatma İfadeleri

KAŞ: Unutulmaktan endişe duyuyorum

GÖZÜN DIŞ YANI: Öldüğümde beni kim anımsayacak

GÖZÜN AŞAĞISI: Ve ben kimseyi anımsamayabilirim

BURNUN ALTI: Ya onlar beni affetmemiş olurlarsa

ÇENENİN ORTASI: Onların beni affetmediği unutulmayı reddediyorum

KÖPRÜCÜK KEMİĞİ ALTI: Ve onları kalbimden özgürleştirmeyi düşünmüyorum

KOLTUK ALTI: Ben olanın unutulmaz olması için direniyorum

BAŞIN TEPESİ: Tüm gidebileceğim yer evrende ben olmayan bir yer olabilir mi?

 

erdinc & The Book Of Emotional Freedom Techniques

3 thoughts on “UNUTULMA KORKUSUNU EFT iLE YENMEK

  1. Merhaba,
    Motivasyon eksikliği, harekete geçememe durumu için nasıl bir dizi kullanılabilir?
    Teşekkürler.

  2. (Aklıma geldiği kadarı ile aktardım, umarım başlangıç için işinize yarar. Lütfen hatırlatma vuruşlarını mutlaka yapın) Karate Kesme Noktası: Motivasyonum düşük olmasına rağmen kendimi derinden ve tamamen seviyorum… Kendimi motive edecek şeyler bulamıyorum…Motivasyonun neyi gerektirdiğini bilmememe rağmen kendimi derinden seviyorum.
    Kaş: Motive olamıyorum, Gözün Yanı: Motivasyonumun düşük olmasını kabullenemiyorum, Gözün Altı: Hiç bir şey beni harekete geçiremez, Burnun Altı: Motive olmaktan korkuyorum, Çenenin Ortası: Harekete geçtiğimde olacaklardan endişeleniyorum, Köprücük Kemiği Altı; Motivasyonun sağlığıma iyi geleceğine inanmıyorum, Koltuk Altı; Harekete geçmeye direnişim var, Başın Tepesi: Bedenimin varlığını hissettiğim için şükürler olsun.

  3. Çok teşekkür ederim Erdinç Bey. 🙂 Faydalanmayı seçiyorum. Sevgiler

Bir Yanıt Bırakın

