SU ALTILISI: HAYAL – OSHO ZEN TAROT GÜNLÜK KART YORUMU

41_The DreamTüm birliktelik yanılsamadır. Birliktelik fikri yalnız olduğumuz için oluşur ve yalnızlık insanı incitir. Yalnızlığımızı ilişkilerle boğmak isteriz. Aşkla bu kadar çok ilgilenmemizin sebebi budur. Güzel ya da yakışıklı olduğu için bir kadına ya da erkeğe aşık olduğunuzu sanırsınız. Yalnız olamadığınız için aşık olmuşsunuzdur. Zaten olacaktınız. Bir ya da diğer şekilde kendinizden kaçınacaktınız. Bu, yalnızlık korkusudur. Geri kalan her şey yalnızca bahanedir. Gerçek sebep, kendinizi çok yalnız hissetmenizdir.

Benim Yorumum; tüm üstadlar yalnızdır ve kimseyi özelleştirmemişlerdir. Tam bir merkezde duran kişi için kimse özel değildir. Bu kimsenin sevilmeyeceği anlamına gelmez. Mesafe anlayışı ise hiç değildir. Varlıkların sevilebilecekleri, sevgiyi kabul edebilecekleri üst bir nokta vardır. Daha üst bir anlayışta bu nokta aşılır. Aşkınlık olur. Kimse ne eşit ne de özel sevilir. Aşk sadece bunların hepsi ve hiçbiridir. Birini bu sevgi ile içten sevebilirsiniz. Ona doğrultulmuş bir laser ışını demeti gibidir. Ancak bu sevgi bu şekilde yöneltilmemeli böyle kullanılmamalıdır. Hasar verici olabilir. Üstadın sevgisi sadece tüm insanlara yayılan bir hizmet ve sevgi anlayışı olmalıdır.

4 thoughts on “SU ALTILISI: HAYAL – OSHO ZEN TAROT GÜNLÜK KART YORUMU

  1. Çekim gücü diye bişey var yani her kadına olmadım bir kere olan bişeydir ister istemez yürek çeker kalbe zincir vurulamaz yanında kekelersin şapşallaşırsın ve o kişi senin için dünyada tektir.Bence bu yazı olmamış

  2. Ama bu benim su altılım. Elbette size uymamalı 🙂

  3. Merhaba, ben de zen tarot kartlarını aldım. Değişik açılımlar yapıyorum ve açıklamaları okuyorum hatta daha sonrada yorumlayabilmek için not etmeye başladım. Doğru yollamıyor bilemiyorum, kaynak aradım ama bulamadım bana önerebileceğiniz bir yol var mı acaba? Yada site.

  4. Zen Ruhunda Tarot kitabı yorumlar için faydalıdır. Osho kitapları satan yerlerde vardır sanıyorum. Ama eskidir ve baskısını aramalısınız. Yine de sizin yaptığınız yorum en doğru olanıdır.

Bir Yanıt Bırakın

