Hipnoz İnceleme : SINIRSIZ GÜVEN – Unlimited Confidence

Unlimited ConfidenceZihnimiz Hipnoz ile ilgili yalan yanlış bilgilerle doldurulmuş olmalı. Elbette önümüzde duran gerçekliğin başka bir şey olduğuna inandırmak için hipnoz kullanılabilir. Ancak şanslıyım ki artık benim yaşadığım çağda çok başarılı terapistler var ve aldatmacalara hiç gereksinim duymuyorlar.

Onlar bazı imkanları çoktan elde etmişler ve belki de ben o sıralarda okul bahçelerinde top peşinde koşturuyordum. Tam da çağı neden, neresinden kaçırıyorum diye umutsuzluğa kapıldığım yıllarıma girerken karşıma yetenekli hipnozcu Steve G. Jones çıktı. Hipnozun halk arasında bazen inanılmaz bazen kötü ününe rağmen bir seansı denemeye karar verdim. Hemde artık seans randevusu almak zorunda değildim. Seans ayağıma hatta mp3 çalarıma kadar geliyordu. Hatta oldukça ucuza…

İşte bu yazıyı, dinlediğim onlarca terapi seansından en beğendiğim bir tanesini sizlerle paylaşmak ümidiyle yazıyorum.

Sınırsız Güven, yani Unlimited Confidence ilk dinlediğinizde üzerinizde olumlu bir etki yaratan bir kayıt. İngilizce olduğu ve az çok anlayabildiğim için dinleyebiliyorum. Ancak bu kayıt subliminal recording denilen türden. Yani kulağımız sadece tekrarlardan oluşan bir newage müzik duyuyor. Oysa ses mühendisleri bu müziğin içine beyaz gürültü denilen ve bilincin bazı bilgileri inanılır kabul edebilmesi için gerekli frekanslar ile Steve’in güven telkinlerini gömmüşler. Telkin kaydının frekansı, kulağın duyabileceğinden daha yüksek olduğundan sadece iç kulak titreşiyor ve beyin söylenenleri algılıyor. Bu kayıt benim için diğer farklı kayıt tiplerinden daha dinlenebilir. Biliyorum ki söylenen telkinleri duyar ve anlamaya çalışırsam hemen bir içsel reddediş ortaya koyabilirim ister istemez. Ancak başka incelemelerde dinlediğim bu tip kayıtlardan da bahsedebilirim.

Unlimited Confidence kaydı elbette hemen sizi bir kasabanın şerifi gibi hissettirmiyor. Çünkü eğer güven problemi az olan biri iseniz zaten bu kayıt üzerinizde çok büyük etki yaratmayacaktır. Ben ise dinledikten sonra cesaret hapı içmiş gibi oldum. Özellikle gece yatmadan yarım saat önce dinlemenizi tavsiye ediyorum. Böylece son dinlediğiniz şeyler bilinçaltı tarafından uykuda değerlendirilecek etkisi kalıcı olacak araya başka bilgiler girmeyecektir.

Confidence

Son olarak şunu belirtmeliyim ki bu kayıt sizi siz olmayan ya da olmak istemediğiniz birine dönüştürmüyor. Birazcık cesaretin hiçbir zararı olmadığı gibi içerdigi telkinler cesaret sahibi kişiyi ortaya çıkarmakla kalmıyor, aynı zamanda yaşamınızda çekindiğiniz, güvensiz hissettiğiniz durumların üstesinden gelmenize böylece yaşam kalitesinde gözle görülebilir iyileşmeler yaşanmasına faydalı oluyor. Steve elindeki sihirli değneği inandırmak için kullanıyor olsa da aslında olması gerekene yoğunlaştırıyor bizi. Güven hissini içimizde bir yerlerden bulup ortaya koyarken kandırmıyor. Çünkü güven dışarıdan monte edilebilen bir vasıf değil. (tıpkı arzu, aşk, motivasyon gibi) Hipnozun konusu o her ne ise, biz zaten onu yaşamın bir yerlerinde kaybettiğimize inanmıştık. Steve onun içinizde bulmanıza yardımcı olarak büyük bir terapist olduğunu kanıtlıyor.
2 thoughts on “Hipnoz İnceleme : SINIRSIZ GÜVEN – Unlimited Confidence

  1. Erdinç Bey merhaba. Ben bunu dinlediğimde cesaret hapı içmiş gibi oldum demişsiniz. Güven-cesaret subliminal kaydını. Acaba benim de bu hissi yakalamam için bu kayda nasıl sahip olabilirim ? N.

Bir Cevap Yazın

