Ölüm Korkusuyla Başa Çıkmak

NoDeathNoFearOvercoming Fear of Death

Metafiziksel düzeyde herşey (ben de dahil) enerjidir. Ve enerji hiç ölmez, o sadece değişir. Bu nedenle ölüm korkusunun üstesinden gelmenin yolu, limitsiz bir yaşam olduğumuzu fark etmek ve varlıksızlığı deneyimlemektir. Thich Nhat Hanh’ın “Ölümsüz, Korkusuz” kitabında, en derin pratiğimizin hergün içimizin derinindeki doğumsuz ve ölümsüz zemine dokunmak olduğunu yazar. Sadece bu uygulama tamamıyle acı ve korkuyu uzaklaştırabilir ve belki de “Tanrı’nın Krallığında yaşam sürmek” ya da “Budha ülkesinde yaşam sürmek” demek istemektedir.

Aşağıdaki olumlamalar ile meditasyon yapın;

Onları okuyun, sonra gözlerinizi kapatın ve zihninizde tekrarlayın, kim olduğunuz hakkındaki nihâi gerçeği hissetmeye çalışın. Günde bir kaç dakika yapın.

“Bu beden ben değil; bu vücutta hapsolmuş değilim. Ben sınırları olmayan yaşamım. Hiç doğmadım ve hiç ölmedim. Başlangıçsız zamandan beri daima özgür oldum. Doğum ve ölüm sadece bizim girdiğimiz ve çıktığımız bir kapıdır.”

“This body is not me; I am not caught in this body. I am life without boundaries. I have never been born and I have never died. Since beginningless time I have always been free. Birth and death are only a door through which we go in and out.”

Ms Buddha -Truth Quotes, Affirmations and Meditations Sitesinden Çeviri Yapılmıştır.

http://www.msbuddha.com

Bir Yanıt Bırakın

