Kozmik Rüyacı Olumlaması

Düşüncelerimiz kendi realitemizi yaratır. Günlük pozitif bir olumlama zihninizi besler. Aşağıdaki olumlamaları bilinçaltınıza yeni bilgiler ekmesi için kullanabilirsiniz. Önemli olan bu bilgilerin bilinçli zihninizde kabul edildiğine emin olmak için olumlamaları kendi kendinize tekrar etmektir. Telkinler bu şekilde bilinçaltınıza gömülecek ve hayatınızda gerekli değişiklikleri oluşturmak için bilinçaltınızdaki blokajları kaldıracaklardır.

KOZMİK RÜYACI OLUMLAMASI (COSMIC DREAMER)

Kozmik güce açığım,

Uykumda Kozmik gücün evrenlerini izlerim,

Kozmik gücün koruması altında ilâhi rüyalar görmeye alışığım,

Uykumda iyileşmiş olmanın rüyâlarını görürüm,

Uykunda iyileşmiş olmanın rüyâlarını görürsün,

Herkes uykumda iyileşmiş olmanın rüyalarını gördüğümü bilir,

Kozmik güç rüyâlarımı destekler ve bana tam güç verir,

Kozmik güç bana rehberlik eder,

Derin ve rehber rüyâlar görürüm,

Rehber rüyâlara hassasım,

Derin bir kozmik rüyâda güvende olduğumu bilir ve sakin olurum,

Kozmik rüyâ gördüğümde rüyamın içinde uyanırım, gözlemciyim.

Herhangi bir rüyâda farkında kalmak benim için öyle kolay ki,

Rüyâlarımda kozmik gücün varlığını daha net hissederim,

Bana tüm evreni öğreten Kozmik güce açığım,

Her uykuda kozmik anne-babam, ellerimden tutup bana tüm evreni gezdirir,

Kozmik güç bana rehberlik eder.

 

Yazan : Erdinç Gürsözer (Kaynak göstererek alıntı yapabilirsiniz)

 

Bir Cevap Yazın

