Bilinçaltının Gücü – Dr.David Eagleman

Soru: David, biz sanıyoruz ki, yaptığımız her şey bilincimizin ürünü. Ama biliyorum ki, kolumu oynattığımda bir sürü kaslar hareket ediyor, sinir uyarımları oluyor ve bunların hiç farkında değilim. Sen bu konuda çok önemli bir noktaya temas ettin. Pek çok zihinsel ve davranışsal hareketimizin hiç farkında değiliz. Bu konuda bize bilgi verir misin?

David Eagleman: Evet bu kesinlikle doğru. Düşündüğümüz, yaptığımız ve inandığımız şeyler beynimiz tarafından yaratılmakta. Okumaya devam et

Reklamlar

BAŞARIYA GİDEN 77 YOL – Pierre Franckh

Daha önceden de bildiğimiz gibi, yeni düşünce tarzı ve davranışlarla yeni nöronlar oluşturabiliriz. Aynı zaman­da başarıya ulaşabilmemiz için, beynimizi eğitebiliriz.

Güncel araştırmaların da ortaya koyduğu gibi, bey­nimiz değişkendir. Hangi etkinliği yapmak istiyor­sak beynimiz ona göre şekillendirilebilir. Bunu sa­dece teorik değil, aynı zamanda fiziksel olarak da yapabiliriz. Ancak bu, hangi düşüncelerin arkasın­dan gittiğimize ya da yeni edindiğimiz tecrübelere bağlı olarak değişir. Okumaya devam et

Bilinçli Bakış – Dr.Bülent Uran

Bilinç kişinin içinde bulunduğu durumu sorgulayabilmesidir. Gerçekle hayali ayırabilmesidir. Bilinç yaşadığı yaşamı daha yaşanabilir hale getirebilecek bir araçtır. Bu dünyada hiç kimsenin elinde bu yaşamın niçin var olduğuna dair bir kanıt yoktur. Bilincin amacı yaşamı anlamlı hale getirmektir. Bu amaçla yaşamımızı sınırlayan inançlardan kurtulmayı öncelikle kalpten ve coşkuyla istememiz gerekiyor. Bu istekten sonra EFT gerçekten elimizde bir mücevherdir. Okumaya devam et

Zihinsel Konsantrasyon – Ernest Wood

zihinsel-konsantrasyonEğer hayatın gerçek başarısını yakalamak isterseniz, düşünce ve sevgi ile hareketin tinsel yasasına tam uygun bir yaşam sürülmelidir. Eğer kendinize “iradeyle yapacağım” derseniz, yaparsınız. Geriye bakarsanız üç şeyi başardığınızı göreceksiniz. İlki yüzünüzü doğru yöne dönmek. İkincisi yönünüzü orada sabit tutmak. Üçüncüsü ilerlemek için çabalamak -acele etmeden ileriye doğru gitmek ve hiçbir şey için durmamak. Okumaya devam et

Niyet Defteri – Meltem Güner

vector-jpg168Siz Neyin Zengini, Neyin Fakirisiniz?

Kendi Dünyamızda yani kendi hayat planımızda yarattıklarımıza, bir diğer adıyla çektiklerimize ve ittiklerimize bakalım. Kısacası zenginliklerimizi ve fakirliklerimizi ele alalım. Okumaya devam et

Quetzaltzin: Nasıl Bir Rüyacı Olunur – Sergio Magaña Ocelocoyotl

Toltek geleneğine göre, zaten açıklandığı üzere rüya hali uyanık halden dört kat fazla enerji üretir ve bu neden­le eski Meksikalılar hayatlarını uyanık halden ziyade rüya halindeyken değiştirirler. Bu, nagual’in çıraklığı yoluna henüz koyulmuş kişiler için büyük bir avantajdır ama diğer taraftan, rüyalarımızı kontrol etmek için normalde uyurken kullanaca­ğımızdan dört kat fazla enerjiye gereksinim duyduğumuz için çok da büyük bir ayak bağıdır. Okumaya devam et

Rüya Gören Evren – Fred Alan Wolf

fred_alan_wolf1Bir Ben Yaratmak İçin Rüya Görürüz

Batılı Medeniyetlerin hatırlayabildiği kadar uzun zamandır, rüyalara karşı derin bir cazibe mevcut olmuştur. Kehanet gücüne veya geleceği görme gücüne sahip olduklarının kabul edilmesinin yanı sıra, geçmişin ve hatta geçmiş yaşamların anılarının yeniden canlandırılması için bile kullanılmışlardır. Okumaya devam et